Klacht: Bezorgmomenten en werking app

Sandra Donnars-Haffner op 19 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik heb een AH bezorgbundel voor het gehele jaar, met een vast bezorgmoment op vrijdagochtend. Al geruime tijd kies ik nog een tweede bezorgmoment op dinsdag of woensdag. Sinds twee weken kan ik echter geen enkel bezorgmoment meer bemachtigen. Alles zit vol. Zelfs direct na publicatie van de nieuwe tijden. Ik heb hier al eens met app -contact over gehad, maar daar schoot ik helemaal niets mee op. Ik kreeg loze, algemene antwoorden. Ik heb sterk de indruk dat vrije bezorgmomenten niet getoond worden voor mensen met een vaste bezorgbundel. Ook in mijn vrienden- en kennissenkring hoor in nl. dezelfde berichten.
Daarnaast verdubbelt de app steeds mijn boodschappenlijst. Bij mijn laatste bestelling had ik zelfs een eindbedrag van €5148,-. Echt onbegrijpelijk! Bijv. 93 zakken aardappelen, 198 zakjes mozzarella enz. Echt idioot gewoon! Er is iets goed mis met de app, zowel voor het kiezen van bezorgmomenten, als het bestellen van boodschappen. Ik ben heel benieuwd naar een goede oplossing voor deze problemen en verneem graag uw reactie. Ik doe voor ruim €300,- boodschappen in de week bij AH, maar ik wil niet langer deze ergernis en zal dan toch serieus gaan overwegen over te stappen naar een andere supermarkt.

Ik ben weer tevreden als ik weer beschikbare bezorgmomenten in de app kan vinden en als de app gewoon het aantal producten opslaat dat ik heb ingevoerd en ze dus niet verdubbeld, of er zelfs honderden aantallen van maakt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Donnars-Haffner