Klacht: Bezorgkosten voor niets betaald

Joep Wolters op 05 december 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik vindt dat als je een bestelling doet om te bezorgen niet duidelijk is ,ik dacht dat ik iets had besteld om te bezorgen met kosten 4,95,vervolgen krijg ik een mail dat ik het moet ophalen? Na de bestelling krijg je een bevestiging waar de kosten van artikel staan met prijs erachter,daaronder staat ik gedrukt bezorging 4,95, daaronder staat dan weer dun gedrukt bezorgen en ophalen ???? Als je iets besteld op de site zie je 2 prijzen voor pakket ophalen of bezorgen 2,95 of 4,95 je moet bezorgadres en alles invullen dus je denkt dan bij optie 4,95 dat het bezorgd word,dus het werkt heel misleidend,voor die 4,95 was ik zelf ook wel naar de winkel in gegaan.dubbel op hoop dat jullie hier iets aan doen,aan de balie werd mij gezegd dat ze dit wel vaker hoorde maar goed daar koop ik niks voor ben onnodig 4,95 lichter.Groet J.Wolters.

Geld terrug of tegoedbon ,en beter overzicht met bestellen.je denk echt dat het bezorgd word aangezien er 2 opties van bezorg en of ophaalprijzen worden vermeld.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joep Wolters