Klacht: Bezorgkosten

op 22 september 2017 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren in de winkel in Utrecht geweest en zag een leuke poef. Vroeg of ik deze ook online kon bestellen. Dit kon ook, maar geen woord gezegd over verzendkosten. Vandaag ga ik de poef online bestellen en komen daar verzendkosten bij. 25 % van de waarde. Dit telefonisch gemeld en ook daar kon ik niet naar tevredenheid worden geholpen.wanneer ik dit had geweten, had ik de poef gisteren gewoon in de winkel gekocht. Slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ze hadden mijn klacht serieus moeten nemen en mij de poef zonder verzendkosten laten bezorgen en zo snel mogelijk met hun personeel dit duidelijk doorgeven, zodat het personeel de juiste informatie kan verschaffen over de verzendkosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riviera Maison over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne