Klacht: Bezorgklachten

op 18 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Kast besteld bij Hioshop maar die heeft de vervoerder Dynalogic maar dit bedrijf komt goed over wat e-mails betreft maar als je track&trace in schakeld komt er de foutmelding : sorteerfout, nieuwe afspraak, maar dan wordt er gemeld schade aan het product, weer nieuwe afspraak dan leveren ze maar 1 pakket de order was 6 pakketten, nieuwe afspraak, maar dan is er weer schade aan 1 van de pakketten dus weer geen kast dit spelletje is al van begin juli bezig.
Ben goed te woord gestaan door een medewerker van Hioshop maar ik heb het idee dat hij er ook weinig aan kan doen

IK zal tevreden zijn als het alsnog goed komt en dan op zeer korte termijn.

Want dit wachten en gedoe komt mijn gezondheid niet ten goed

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte S. Bostelaar, Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak! Uit controle van uw gegevens is inderdaad gebleken dat er 2 pakketten van de 6, schade hadden, waardoor deze niet geleverd konden worden. Mijn excuses voor alle onduidelijkheid. Ik zie inderdaad dat de communicatie niet optimaal was naar uw kant. Ik heb deze case dan ook intern doorgezet naar de desbetreffende afdeling om in dit proces verbeteringen te maken. Gelukkig zie ik dat uw bestelling uiteindelijk, na twee extra leveringen, compleet geleverd is. Ik wens u veel plezier met uw bestelling. Een hele prettige dag verder, Met vriendelijke groet, Kira WeCare Dynalogic

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 02 januari 2017 om 10:17 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanus