Klacht: Bezorgklacht Libelle

op 16 december 2012 over Sanoma in de categorie Media

Voor de derde keer op rij deze week geen Libelle mogen ontvangen. Toen maar het: “24 uur, 7 dagen per week” telefoonnummer (088-5500113) gebeld. Daar krijg je te horen dat de kantoren in het weekend gesloten zijn. Altijd makkelijk zo’n “telefoonnummer” nietwaar (?) Maar dat lost niets op en er zit kennelijk ook geen nabezorging in.
Beslist niet klantvriendelijk terwijl uitgeverijen moeten vechten om hun klanten te behouden.

Zo snel mogelijk nasturen en de verantwoordelijke bezorgdiensten hierop aanspreken.

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het is inderdaad vervelend wanneer uw Libelle niet op tijd wordt bezorgd. De Libelle is echter wekelijks verstuurd alleen helaas niet bij u bezorgd. DIt heeft te maken met bezorgproblemen rond de feestdagen, helaas. Wij hebben u per e-mail verder bericht over de afhandeling van uw klacht. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Sanna, Sanoma Media BV

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 31 juli 2014 om 11:54 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan webcare.nl@sanoma.com.

Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door Aldozoetermeer