Klacht: bezorgklacht krant

op 22 januari 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 2 weken probeer ik mijn bezorger te overtuigen dekrant helemaal door de brievenbus te duwen,er treedt ongewest warmteverlies op ,en bij regenachtig weer wordt de krant nat.dit is ook geen pretje.m.i.is dit geen onmogelijke wens hij staat er toch al.deze handeling verlang ik alleen maar inde wintertijd .ik heb al diverse keren een briefje opgehangen,om deze minimale handeling uit te voeren,TEVERGEEFS

Gewenste Oplossing:

de wens is devader v/d gedachte,doen dus

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 januari 2014 om 09:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenmorgen, Wij vinden het vervelend dat de bezorging niet naar behoren verloopt. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de melding doorgegeven aan onze distributeur. Indien u bezorgproblemen blijft ondervinden, meldt u dit alstublieft aan onze klantenservice, via 0888248242. Vriendelijke groet, De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door elnt