Klacht: Bezorgklacht, en niet aanwezig in klantenbestand

op 17 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Venema-van Der velde,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt. Ter compensatie verlengen wij uw betaalperiode met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Op zaterdag zijn wij tot 11 uur in de ochtend telefonisch bereikbaar. Mogelijk had u ons na dit tijdstip gebeld, waardoor u ons niet kon bereiken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door emveve@planet.nl