Klacht: Bezorgklacht

op 13 februari 2018 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 februari 2018 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw bericht,
Ten eerste onze excuses voor het ongemak. We vinden het vervelend dat u de kranten niet heeft ontvangen.
U gaat dan ook de dagprijs van uw kranten vergoed gaat krijgen bij de eerstvolgende factuur.

We zijn er van op de hoogte dat er bij u in de wijk geen bezorgers zijn, we zijn druk bezig met een oplossing.
Mocht u de krant van vandaag nog willen, dan kunt u deze kosteloos ophalen bij:

Gemakswinkel Kalimero
Brusselse Poort 26
6216 CE Maastricht

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door R. Kuijpers