Klacht: bezorgklacht

op 25 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juli 2016 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Ruitinga,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg vervelend om te venemen dat u vaker problemen ondervindt met de bezorging.

Onze excuses voor het ongemak.

De bezorgdienst is bezig met het onderzoeken van de bezorgproblemen. Helaas kan het soms even duren voordat de bezorgproblemen opgelost zijn, vanwege meerdere factoren die mee kunnen spelen.

Wij willen u verzekeren dat wij er alles aan doen om de bezorging binnen de kortste keren weer op het gewenste niveau te krijgen.

Wij hopen op uw begrip en geduld.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door a ruitinga