Klacht: Bezorgingsklachten

op 11 juni 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Eind vorig jaar heb ik mijn abonnement van de Volkskrant opgezegd wegens vele bezorgproblemen, bij de krant bekend.

Ik miste de krant toch, dus toch begin januari weer een (nu weekeind)abonnement genomen.
Helaas, want vanaf januari heb ik al 5 weekenden zonder krant gezeten.
Nog erger, vorig weekend was er geen krant, mijn beslissing was al genomen: ik kap hiermee, en dat de krant vanochtend weer niet in de bus ligt is de klap op de vuurpijl.

Met de Volkskrant heb ik in januari al afgesproken dat als de bezorgproblemen blijven ik per direct de Volkskrant mag opzeggen als de bezorging nog steeds een ramp is. Bij deze. Ik zie het teveel betaalde zo spoedig mogelijk van u tegemoet en zal de krant missen, maar deze situatie is voor mij niet langer aanvaardbaar.
Dat ik de keren dat ik de krant niet heb ontvangen is omdat ik het razend druk heb met een zieke partner en dat deze dingen er dan bij inschieten.

Niet meer van toepassing, beterschap beloven is al vele jaren verteld, maar zo erg als het laatste half jaar is het niet geweest.
Ik hoop in ieder geval dat de huidige bezorger ontslagen wordt, want hij maakt er een potje van.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 25636215