Klacht: Bezorginglevering

op 12 november 2019 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Mijn bestelling zou vandaag geleverd worden tussen 14 en 18 uur. Hiermee had ik rekening gehouden ivm. werk. Om 13 uur had ik mijn telefoon aangezet omdat ik wist dat de chauffeur één uur vooraf zou gaan bellen ivm. definitief tijdstip. Ben ik om 12.30 uur 3x gebeld door de chauffeur. Ze stonden al aan de deur. Dit zijn geen duidelijke afspraken. Mijn bestelling kon opnieuw geleverd worden echter dan moest ik wederom de bezorgkosten opnieuw gaan betalen. Terwijl ik me aan de afspraken heb gehouden. De fout ligt immers bij de betreffende chauffeur.
De chauffeur heeft mij medegedeeld dat mijn bestelling afgeleverd wordt in het dichtstbijzijnde filiaal waarna ikzelf mijn bestelling kan ophalen. Ik vind het schandalig.

Ik wil de door mij betaalde bezorgkosten retour ontvangen. Ik ga niet betalen voor een bestelling die niet netjes is geleverd door toedoen van derden. Of mijn bestelling netjes leveren of mijn betaalde bezorgkosten retour storten op mijn rekening.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 12 november 2019 om 15:41 geantwoord

Beste Monique,
Uit je verhaal kunnen wij niet opmaken voor welke winkel deze vraag is.
Je kan het beste contact opnemen met de winkel die kunnen je vraag het snelst behandelen.

Vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Romyhaeren13