Klacht: Bezorgingen

op 21 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de derde maal binnen twee weken is de krant niet bezorgd. Dat wordt wel veel. Dat daardoor de betaal datum opschuift vind ik geen oplossing.
A; het is,voor mij, niet controleerbaar
B; daarmee heb ik nog geen krant!
Al twee keer betrof het de zaterdag krant, helemaal onuitstaanbaar. Ik ben de krant gaan kopen.
Dat kost geld en dat vergoeden zou een betere oplossing zijn. Maar dan hebben jullie een controle probleem. Snap ik.

Gewenste Oplossing:

Een betere oplossing voor het "niet bezorgd" probleem.
Suggestie: Na melding ontvangt de klant per e-mail een tegoedbon om de krant te kopen in de winkel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juni 2016 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 juni 2016 om 21:14 geantwoord

Hoezo bonnen. Waarvoor bonnen.Ik zie overigens nergens bonnen en geen uitleg.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Y.A.Santing-Thijssen