Klacht: Bezorging wasmachine

op 19 december 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bij het bezorgen van mijn wasmachine, werd mijn oude wasmachine met grof geweld van de kant gehaald. Zodat de pvc buis van de waterafvoer afbrak. Diegene die dat deed, heeft de slang van het waterafvoer van de nieuwe machine in de afgebroken pvc buis gedaan en zei dat dat zo ook wel ging, ik moest eens weten hoe andere mensen dat deden. En ik moest maar terug naar de winkel met mijn afgebroken pvc buis en met de bon (waarop hij het wel gemeld heeft). Dit kon nog wel weken duren voor dat het gemaakt kon worden. VErder waren ze erg gehaast en vond de bezorgers niet bepaald vriendelijk. Voor de aansluiting van de wasmachine wordt 15 € voor berekend, hoe deze jonge bezorgers het deden was dat voor mij geen 15 € waard. Het is geen reclame voor de BCC. Jammer dat de bezorgers niet de oplossing geboden hebben en dat ze zelf de aansluiting hadden moeten maken.

De oplossing is al gegeven. Ik ben terug gegaan met mijn afgebroken pvc buis en de bon naar de BCC winkel. en die hebben de volgende dag direct iemand gestuurd en die heeft het zeer netjes voor mij gemaakt. Dit vond ik erg goede service van de BCC uit Oss , ik was er zeer tevreden over.

Huidige mening over de BCC is zeer goed, maar de bezorgend personeel is waardeloos deze keer ..

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

BCC

Heeft op 20 december 2012 om 11:56 geantwoord

Wij willen u onze welgemeende excuses aanbieden voor de manier waarop de bezorging bij u is verlopen.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kaatjes3560