Klacht: Bezorging voor einde dag x2

op 11 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb gisteren de hele dag, tot 22u gewacht, op mijn pakketje dat donderdag 10 juni, voor einde dag bezorgd zou worden. Enfin, natuurlijk is hij niet bezorgd en sprong de tracking informatie omstreeks 22:30 op vrijdag 11 juni, voor einde dag.
Jullie klantenservice kan me ook geen beter tijdsvlak geven; en jullie chatbot beweert dat ik met UPS my choice wel keuze zou hebben (ik heb ups my choice en enkel keuze voor een andere dag, en geen tijdsslot oid)
Wat dus betekend dat er voor 2e dag op rij een hele dag geschrapt moet worden om te wachten op een pakketje.
Wel werd me medegedeeld door de klantenservice dat ik dan maar gewoon neerzet toestemming moet geven of gewoon moest wachten
Op mijn volledig kale oprit is dit echter geen echte optie.

Ik vind het tamelijk bizar dat een internationaal bedrijf dat zich specialiseert in de bezorging van paketten en heel trots zijn innovatie en expertise in het bezorgen op de website knalt niet in staat is om iemand een beter tijdsvlak te geven dan voor einde dag. Zelfs de lokale ondernemers hier kunnen tijdsindicaties geven, en dat zijn niet eens bezorgdiensten.

Verder is het ook nog extra frustrerend dat voor einde dag dus betekend: voor 19.00 uur, maar het kan zijn dat de bezorger vertraagd en/of laat is dus zolang je tracking niet veranderd kan het bezorgd worden

Al met al is dit qua pakketbezorging het meest frustrerende bedrijf dat ik ooit mee heb moeten dealen, en hier betaal je dan een goede 12.99€ voor. Echt bizar. Je kunt jezelf geen innovatief en vooruitstrevend bedrijf noemen als je qua tracking niet eens kunt concureren met lokale koeriers of winkels die pakketten bezorgen niet eens als hoofddienst hebben.

Wanneer er op de bezorgdag zelf in ieder geval een semi-oke tijdsvlak aangegeven kan worden en de tracking informatie tijdig word ge-update zodat men niet 2 werkdagen lang van 8.00 uur tot 19.00-22.00 uur zit te wachten op een update of bezorging die simpelweg niet plaatsvind.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS