Klacht: Bezorging veeeeeeeel te laat

op 05 april 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorging is zeer slecht. Eerst zou op dinsdagmiddag geleverd worden, ging niet door en kreeg een sms dat wij niet thuis waren?? Er was gewoon iemend thuis. Na bellen met Leen Bakker kregen wij te horen dat ze vol waren en dat er opnieuw geleverd zou worden. Afspraak gemaakt en vanmorgen nog een sms gehad dat ze er om 9.08 uur zullen zijn.Het is nu 10.30 uur en er is nog niemand. Dit vindt ik zeeeeeer onprofessioneel.
4-4-2014 Leen Bakker heeft dit zelf bezorgd, Personeel Extra@Home zeer onbeschoft aan de telefoon, komen afspraken niet na.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kastentelaat