Mijn Klacht:
Beste Mensen bij diverse winkels heb ik al aan gegeven dat ik de reclamefolders niet ontvang wat ik best betreur want dan ben ik niet op de hoogte van wat er in de reclame is ik heb geen enkele sticker op de brievenbus zitten dus zou graag de reclame ontvangen. Met vriendelijke groet Loes Vos
Gewenste Oplossing:
Als de bezorger gewoon zijn werk doet de persoon word er wel voor betaald en de bedrijven betalen ook om de reclame te laten bezorgen

