Klacht: Bezorging van de courant

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag Mevrouw / Mijnheer, het is nu de vijfde keer dat wij geen hebben ,tweemaal op zaterdag en driemaal met vandaag mee
geen krant ik word dit echt zat!!! Dan nog iets het telefoonich melden
van een klacht is voor bejaarden zo als ik ( 84 )jaar niet te doen maakt dit eenvoudiger want ik be er van overtuigd dat dit uw klanten kost, ik ben al
jaren abonnee van het AD maar ben dit echt zat als hier geen verbetering in komt, in afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet, A van der Meer De Kruithoff 19 2681 AR Monster

Gewenste Oplossing:

ALS MIJN KLACHT SERIUIS BEHANDELD WORD,EN NAAR MIJN TE VREDEHEID.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Administratiekantoor Hulp en Gemak

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Administratiekantoor Hulp en Gemak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door heer vab der Meer