Klacht: Bezorging van Apple via UPS functioneert niet

op 03 oktober 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Apple heeft als bezorgdienst UPS. Deze bezorgdienst houdt zich absoluut niet aan haar planningen en dat geeft rompslomp. UPS neemt de vrijheid om op haar momenten te bezorgen, dat betekent, dat je een hele werkdag moet inplannen om een bestelling bij Apple te mogen ontvangen.
Dit dient niet het gemak van online-bestellen. Bij de klachten afdeling bij Apple zegt Apple niet verantwoordelijk te zijn voor dit grote ongemak en verwijst naar UPS. UPS op haar beurt verwijst naar Apple. Volgens mij is Apple verantwoordelijk voor de levering. Jammer van de Apple-arrogantie hierbij!

Gewenste Oplossing:

Als Apple een bezorgdienst in de armen neemt, die net als bv Post.nl een tijdsbestek van 2 uur aangeeft waarin de levering plaats vindt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JMMS