Klacht: Bezorging Vaatwasser en Fornuis

op 21 september 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op zaterdag 10 september 2016 hebben wij bij een Sales van BCC op Schiphol-Rijk een vaatwasser en een fornuis gekocht. Deze zouden op de zelfde dag nog geleverd worden. maar door een groot succes werden onze spullen helaas niet geleverd. Wij zouden optijd een sms krijgen of gebeld worden met de nieuwe lever datum. Helaas is dat niet gebeurd en werd er op dinsdag 13 september gebeld met de mededeling “over 20 minuten zijn we bij u”. helaas was ik niet huis (vanwege een afspraak) en mijn vriendin zat op haar werk en die kon ook niet binnen 20 minuten thuis zijn, dus zijn ze maar doorgereden. het is nu 21 september 2016 en we zijn 11 dagen later met een aantal telefoontjes naar de BCC en we hebben nog niks ontvangen. We hebben nu al een paar keer contact gehad met de BCC en er is tot nu toe al 4x belooft dat we terug gebeld gaan worden voor een afspraak dat de vaatwasser en fornuis gebracht kunnen worden.

er zou wederom een mail intern gestuurd gaan worden, maar uiteraard kan ik daar niet in de CC gezet worden zodat ik dit ook zwart op wit heb staan. Er is mij dus beloofd dat ik terug gebeld ga worden, ook contact met een manager van de klantenservice kon niet, en langs komen om over het probleem te communiceren is volgens de klantenservice geen goeie oplossing.

Ik ben pas enigszins tevreden als ik morgen donderdag 22 september voor 16:30 mijn vaatwasser en mijn fornuis in huis te hebben.

100% tevreden zal ik nooit meer worden op de BCC.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 22 september 2016 om 12:05 geantwoord

Beste heer Mantel,

Allereerst bied ik mijn excuses aan dat het zo is gelopen.
Ik wil het graag voor u uitzoeken maar dan heb ik uw ordernummer of n.a.w. gegevens nodig. Wilt u de klacht opnieuw plaatsen met deze gegevens?

Alvast bedankt.

Marlies
Medewerker Customer Care

----- ---- ---- --- --- --- --- --- --- ----

Heeft op 26 september 2016 om 09:05 geantwoord

Beste Marlies,

Ik ben woensdag 21 september naar jullie vestiging BCC Schiphol-Rijk geweest daar een gesprek gehad met ene Judith en geëist dat ik het gekochte op donderdag 22 september voor 16:30 binnen zou hebben. Dit is inmiddels gebeurd, alleen nu was weer het probleem dat uw collega's bij het magazijn het verkeerde snoer er aangezet hebben, waardoor wij weer contact op hebben moeten nemen en ons verteld werd dat er wel iemand langs zou kunnen komen en die voor € 95,- een goed snoer (waarbij ik dus mijn 4 platen en elektrische oven kan laten werken) er aan wilde zetten. Wij zijn dus naar de bouwmarkt geweest en hebben zelf een periflex stekker en snoer gehaald, dus wederom extra kosten moeten maken.

Tevens zou ik van Judith afgelopen vrijdag 23 september een mail krijgen, met een tegemoetkoming vanwege de slechte service die jullie ons geleverd hebben waardoor wij 12 dagen op onze vaatwasser en fornuis hebben moeten wachten, waarbij wij in deze dagen 5x gebeld hebben en dat er elke keer een notitie gemaakt zou worden en wij terug gebeld zouden worden, dit dus ook niet gebeurd is.

Mail heb ik tot op heden nog niet ontvangen en waardoor ik straks weer in de auto stap en naar BCC rij, om ook hier weer een einde aan te maken en waarbij ik het bonnetje van de bouwmarkt meeneem, ook deze kosten wil ik vergoed hebben.

Misschien een idee als mensen wat kopen in een winkel of bij een outlet sale, wel de juiste informatie te geven. Als we dit hadden geweten, hadden we niks gekocht bij de BCC outlet op 10 september.

Met Vriendelijke groet,

Jan Mantel

Alle klachten die gemeld zijn door janmantel