Klacht: Bezorging te laat – eten koud

Helmert van Rheenen op 01 september 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Het eten is te laat bezorgd – oorzaak volgens chauffeur is dat hij terug moest naar het restaurant omdat er voor een eerdere bestelling iets vergeten was – dit terwijl ons toen nog warme eten al in zijn tas zat – toen hij uiteindelijk bij ons was was alles koud en slap – De chauffeur kwam ook veel te laat waardoor we in tijdnood kwamen – Tijdens het wachten gebeld met chauffeur – kregen we een niet nederlandse voicemail – Uber zelf is niet te bereiken voor een klacht – alle mogelijkheden om klachten in te dienen over Uber leiden of naar de chauffeur of naar het restaurant – dit was onze eerste (veelbelovende) Uber ervaring…

Ik heb geen idee. We kennen het restaurant en dat is goed. Het probleem zat in de bezorging. Ik vind dat Uber haar verantwoordelijkheid moet nemen en ons de rekening van 65,- moet vergoeden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Helmert van Rheenen