Klacht: bezorging op balkon

op 24 september 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Sinds 3 weken worden folders op mijn balkon bezorgd (begane grond). Ten eerste is dit geen bezorgplaats van de pot en ten tweede heb ik een nee-nee sticker op mijn brievenbus. Ik vind het uiterst vervelend en irritant deze ongewenste post op een ongewenste plaats te ontvangen. Ondertussen 2x een online klachten formulier ingevuld en tot op heden nog steeds geen reactie van Spotta mogen ontvangen.

- reactie van Spotta op mijn klacht
- dat de betreffende bezorger is aangesproken op zijn verkeerde gedrag
- dat deze bezorgingen op het balkon in de toekomst niet weer gaan gebeuren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 november 2016 om 13:35 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

------------------------------------------------

Geachte heer/mevrouw,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Nee of Nee/Ja sticker op uw brievenbus het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan.

Wij doen continu ons best om onze ruim 23.000 bezorgers te instrueren hoe om te gaan met de Nee/Nee en Nee/Ja-stickers. Helaas pikt niet iedere bezorger deze boodschap even goed op. Wij realiseren ons dat dit vervelend voor u is en hebben de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jfl