Klacht: Bezorging nieuwe bank

op 11 oktober 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou onze nieuwe bank bezorgd worden, kregen gisteravond na 22:00 een SMS-je dat hij tussen 16:15 en 19:15 bezorgd zou worden. Werden 19:30 gebeld dat busje van post-nl pech zou hebben. Krijgen dus geen bank, oude meubels inmiddels afgevoerd dus hebben fijn weekend voor de boeg. Zouden alsnog voor 22:00 de bank krijgen en anders morgen tussen 8 & 9. Zouden nog gebeld worden. Mooi niet, net berichtje gehad dat bank morgen tussen 8:30 en 11:30 bezorgd wordt, ondanks eerder aangegeven te hebben dat we er morgen na 9 uur niet zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat ligt aan leenbakker.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Piranja