Mijn Klacht:
besteld do 12-5-2016, met bezorg garantie voor 13-5-2016
13-5-2016 niks ontvangen, hele dag thuis gebleven want bezorgen zou tussen 11-15 uur komen.
1530 gebeld met klantenservice: reactie: er was een storing bij dhl en er zou waarschijnlijk zaterdag bezorgd worden. Bleek er op mijn vaste telefoon een voicemail te zijn met een SMS. SMS samengevat: u bestelling is vertraagd en wordt zaterdag bezorgd tussen 9-13 uur. Excuses wehkamp..
Apart dhl is fout, excuses van wehkamp.
Medewerkerster begrijpt het ongemak (na 20 min tel contact met geen gratis nummer) en biedt 7,50 korting aan voor de verzendkosten voor de volgende bestelling.
Helaas is het nog niet opgelost want het is nu 14-5-2016 wanneer ik dit schrijf 13:30 uur en bestelling is wederom niet bezorgd. Weer hele ochtend hiervoor thuis gebleven.
Gewenste Oplossing:
Uitleveren bestelling z.s.m. en compensatie voor hele ochtend thuis blijven voor iets wat niet bezorgd wordt!
