Klacht: bezorging niet ontvangen

op 14 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

besteld do 12-5-2016, met bezorg garantie voor 13-5-2016
13-5-2016 niks ontvangen, hele dag thuis gebleven want bezorgen zou tussen 11-15 uur komen.
1530 gebeld met klantenservice: reactie: er was een storing bij dhl en er zou waarschijnlijk zaterdag bezorgd worden. Bleek er op mijn vaste telefoon een voicemail te zijn met een SMS. SMS samengevat: u bestelling is vertraagd en wordt zaterdag bezorgd tussen 9-13 uur. Excuses wehkamp..
Apart dhl is fout, excuses van wehkamp.
Medewerkerster begrijpt het ongemak (na 20 min tel contact met geen gratis nummer) en biedt 7,50 korting aan voor de verzendkosten voor de volgende bestelling.
Helaas is het nog niet opgelost want het is nu 14-5-2016 wanneer ik dit schrijf 13:30 uur en bestelling is wederom niet bezorgd. Weer hele ochtend hiervoor thuis gebleven.

Uitleveren bestelling z.s.m. en compensatie voor hele ochtend thuis blijven voor iets wat niet bezorgd wordt!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht jamesman300

8 maanden geleden - Tevens telefonisch proberen op te lossen met de klantenservice. deze vertelde dat er in het systeem stond bezorging tussen 11-15 op 14-5-2016. Gelukkig heb ik "hard"bewijs van wehkamp waarin gezegd wordt tussen 09-13 uur. Buiten dat zat er een hele vervelende echo op de lijn. toen ik dit in de eerste seconden van het gesprek zei tegen de medewerkster zei ze: een andere mevrouw zei dat net ook al. Ik heb hier verder geen feedback mogen ontvangen. Ik zei toen: ik ben dan de 2e die feedback geeft en wilt u dit oplossen. Reactie: nee mijnheer kan ik nu niks aan doen helaas. Ben erg teleurgesteld dat je niet goed op de hoogte wordt gehouden en dat je onjuiste communicatie krijgt, en dat je al 2 dagen niet je bestelling hebt mogen ontvangen! (14-5-2016 13:35)

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 14 mei 2016 om 14:04 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Mijn collega is je tegemoet gekomen doormiddel van een cadeaubon. In ons systeem is inmiddels zichtbaar dat het bezorgd is. Klopt dat?

Je feedback zullen we doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Bedankt hiervoor. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

webcareteam wehkamp

Heeft op 14 mei 2016 om 18:41 geantwoord

Die 7.50 (2x) compensatie staat niet in contrast met de 30 min contact met Wehkamp bellen over dit probleem met mijn gsm en het uiteindelijk pas 2 dagen later leveren.

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedenavond, We hebben je een cadeaubon verstuurd van totaal €15,-. Dit ter compensatie voor het onstane ongemak. Onder andere; de gemaakte belkosten en de vertraagde levering. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht jamesman300

8 maanden geleden - Hebben jullie een nieuwe bon van 15 euro verstuurd begrijp ik? Waar is deze? Niet in beide mail accounts

Bericht van Wehkamp

8 maanden geleden - Goedemorgen, Vervelend dat u de cadeaubon nog niet heeft ontvangen. Inmiddels heb ik deze verstuurd via de e-mail. Ik vertrouw er op dat u deze inmiddels ontvangen heeft. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door jamesman300