Klacht: Bezorging niet geweest op afgesproken tijd

op 13 september 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo,

Gisteren 12 september zou reviva tussen 16.01 en 18.01 mijn pakket bezorgen, hiervoor zijn er vrije uren opgenomen door mij om het pakketje in ontvangst te nemen. Echter heb ik rond deze tijd niemand gezien. 20.15 toch maar even contact opgenomen met het bedrijf. Koerier staat in de file vertelde deze mevrouw. Binnen een uur is de koerier zeker geweest zei ze er achteraan. 21.45 uur nogmaals gebeld omdat de koerier nog steeds niet geweest was. Nogmaals werd er verteld dat de koerier in de file stond vanwege het slechte weer. Deze vrouw vertelde weer dat hij onderweg was en hij mij zou bellen om op de hoogte te houden zodat wij wisten waar we aan toe waren…

Nu is het inmiddels de volgende morgen en niemand is geweest en heeft gebeld. Deze klant hier is nu echt ongelovelijk pissig! Vrije uren opgenomen voor jan doedelzak! Wanneer krijg ik mijn pakket?

Wanneer ik tevreden ben? Als ze VANDAAG MIJN PAKKET BEZORGEN!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 18 september 2018 om 14:31 geantwoord

Beste mevrouw Miggelbrink,

Wat vervelend dat u niets meer heeft teruggehoord van ons of onze koerier, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We zullen ervoor zorgen dat deze koerier hierop wordt aangesproken. Ik zag dat u uw pakketje inderdaad nog de dag zelf hebt ontvangen en hoop dat u nu inderdaad tevreden bent.

Met vriendelijke groet, Planning Reviva Last Mile

Alle klachten die gemeld zijn door MelissaMiggelbrink