Klacht: Bezorging libelle

op 25 juni 2016 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb deze week geen libelle ontvangen, dit is de tweede keer in korte tijd. Heb de klacht al tel. doorgegeven bij de klantenservice
De vorige keer kreeg ik de libelle pas op dinsdag, dan komt bijna alweer een nieuwe. Ik lees em altijd in het weekend. Als het nog een keer voorkomt zeg ik het lidmaatschap op.

Gewenste Oplossing:

Een leuk kadootje bijvoorbeeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanoma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 27 juni 2016 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Dorp,

Erg vervelend dat uw Libelle niet op tijd aankomt. Ik heb het voor u nagekeken en wij sturen de Libelle er wel elke keer op tijd uit. Waarschijnlijk valt het bij iemand anders in de brievenbus. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt en anders horen wij het graag. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bezorging1960