Klacht: bezorging Levering (404-911978148)

op 21 december 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goedendag,

Op het moment dat ik een keuken heb gekocht (26-11-2017), hebben we een dag en een tijdsvlak uitgekozen. Met de mededeling van de verkoper dat ik de dag van te voren kon zien welk tijdstip de vermoedelijke aanlevertijd zou zijn.
Dit is ook nog eens bevestigd in de mail die ik van IKEA heb ontvangen van de koop van de keuken.

Gisteravond ingelogd op de website om te kijken hoe laat de keuken zou worden geleverd aangezien dit niet mijn eigen woonadres is.
Bleek dat de order niet bekend was op jullie website.
Vanmorgen nog een keer ingelogd en nog steeds geen melding dat de keuken vandaag geleverd gaat worden.

Om zeker te zijn dat de keuken vandaag geleverd gaat worden (en niet voor niks op een adres aanwezig te zijn wat niet mijn woonadres is) het telefoonnummer gebeld waar je met je vragen terecht kan.. Vervolgens sta je meer dan een half uur, waarvan ik de eerste keer na 10 minuten eruit wordt gegooid. Krijg je van de servicemedewerker te horen dat de spullen gisteren zijn afgeleverd bij de bezorger, maar dat niet aangegeven kan worden hoe laat de spullen bezorgd worden.

Niet bellen was ook geen optie aangezien de bezorger mij niet kon bereiken aangezien het nummer niet correct op de distributie order (404-911978148) staat

IKEA geeft de verkoop van zijn keuken aan ( zowel in de winkel als per email) dat je een gerichte tijd krijgt. Wat niet het geval is.
Dat de bezorger het niet vermeld is niet mijn probleem, maar die van Ikea. Een extra irritatie dat je dan als je belt omdat je niet bekend bent dat je dan ook lange tijd in de wacht staat, waar jezelf moet voor betalen
Of Ikea moet niet aangeven dat in het tijdsvlak van 12.00 en 16.00 uur nog een verfijning in komt van tijdstip of IKEA moet met de bezorger betere afspraken maken.

In dit geval betekent het dat ik nu om 12.00 uur al ergens moet zijn en dat de spullen eventueel om 16.00 uur geleverd kunnen worden (waarbij we er niet vanuit gaan dat hierin een vertraging gaat ontstaan, zodat de spullen later worden geleverd)

Groet

Inge Westerhof
0614032000

wat denkt u zelf/.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Keuken01