Klacht: Bezorging krant op brommer met veel lawaai!

op 03 september 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Ik ben van begin juni al bezig om deze klacht opgelost te krijgen, veel gebeld met de klantenservice! Maar er wordt niks aan gedaan.
De bezorging van de krant gebeurt op een brommer! Met veel lawaai, deze mijnheer gaat stoepjes op, stoepjes af, oprit op, oprit af en alles gebeurt op de brommer. Mijnheer stapt niet van de brommer af.de brommer moet heel hard optrekken ook mede door het gewicht van de bigshopper met kranten die mijnheer in het midden op de brommer heeft staan. Door de week komt mijnheer tussen kwart voor vijf en vijf uur. Op zaterdagmorgen is het voor vier uur.!!!!!!!vanmorgen was het vijf voor vier. In de straat zijn meer mensen die een klacht hebben ingediend, maar hier wordt niks aan gedaan!!!

Wanneer mijnheer niet meer op de brommer komt zodat wij niet meer wakker worden als de krant bezorgd gaat worden in de straat

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Dagblad de Limburger

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Peusmans Op korte termijn wordt ter zake Uw klacht contact met U opgenomen Hopende U voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet P. Gennotte Klantenservice/Backoffice Mediagroep Limburg

Reactie van de melder van de klacht Kai.17

2 maanden geleden - Ik heb net een mail ontvangen!! Hier wordt dus niks aan gedaan! Ongelooflijk! De bezorger loopt er ongeveer 5 minuten overr!!! Dhr engelen, directeur neemt zelf niet eens de tijd om contact met mij op te nemen en samen te kijken naar een oplossing. Ik vindt dit ronduit schandalig!!!

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:10 geantwoord

Op 21-9 heeft er een controle plaatsgevonden en is er niet meer met de brommer bezorgd.

-- -- --- -- -- --- --- ---- --- -- -- -- -- --- --- - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Kai.17