Klacht: Bezorging krant.

op 15 februari 2016 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hedenmorgen 15 februari wederom geen krant ontvangen. De krant wordt ook regelmatig te laat bezorgt, over de bezorging ben ik het laatste jaar totaal niet tevreden. Als de krant niet bezorgt is zou er een mogelijkheid moeten zijn om de krant alsnog te ontvangen. Verwijzen naar de digitale krant is wel erg gemakkelijk.

Gewenste Oplossing:

De krant alsnog bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:53 geantwoord

Dit is geen oplossing van het probleem

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Esser