Klacht: Bezorging komt niet op afgesproken tijdstip

op 13 juli 2018 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Helaas binnen 1 week 2 bestellingen niet op de afgesproken tijd bezorgd. De dag na de afspraak komt er een mail dat het helaas niet is gelukt op de afgesproken tijd. Nee, dat had ik al gemerkt….zat 3 uur voor niets te wachten. Kan ik weer opnieuw 3 uur gaan wachten op het pakket. Waarom niet direct laten weten dat het niet lukt?
Ik denk dat het voorlopig weer even de laatste bestelling is geweest.

Moet ik werkelijk waar een oplossing gaan bedenken? Gewoon leveren op de afgesproken tijd lijkt mij. Misschien een idee om klanten dan niet meer te laten kiezen. Niets is vervelender dan afspraken niet nakomen. Klanten plannen niet voor niets een gekozen tijdstip, dan zijn ze nl zeker thuis.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Wat spijtig om te lezen dat er zoveel misgaat bij het bezorgen in jouw wijk. Hartelijk dank voor het bijvoegen van je gegevens, hierdoor hebben wij direct actie kunnen ondernemen richting de bezorgservice. Daarnaast zien wij staan dat er verder contact is geweest per e-mail, is alles naar behoren afgehandeld? Zo niet, dan vernemen wij graag dat graag van jou. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Ernyborman