Klacht: bezorging kaarten

op 02 oktober 2017 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

ik heb op 25 september kaarten besteld, gelijk betaald. Maar tot op heden nog geen kaarten binnen gekregen,
ik heb 25 kaarten besteld voor mijn zoon zijn verjaardag.
Maar als het nu nog heel lang gaat duren dan ben ik straks te laat.
En de tijden die op de site staan, klopt dus van geen kant.
het is niet zo dat als je voor een bepaalde tijd kaarten besteld, dat ze de volgende dag er zijn. oke er kan 1 dagen tussen zitten vanwege de post. maar zo lang??
ik vraag me erg af, of ik nog wel de kaarten binnen ga krijgen.
ook heb ik een mail gestuurd, met daarin de vraag of ze contact willen opnemen met mij en wanneer ze denken dat mijn kaarten naar mij verzonden gaan worden, maar ook dat op heden nog niets gehoord

als kaartenhuis vandaag nog contact met mij opzoekt en mij kan garanderen dat ik morgen de kaarten in huis heb.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kaartenhuis.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaartenhuis.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaartenhuis.nl

Heeft op 12 april 2018 om 10:11 geantwoord

Beste heermevrouw,
Bedankt voor je melding.
Onze welgemeende excuses dat je tot op heden nooit een antwoord hebt ontvangen. Door een systeemfout is het bericht niet eerder bij ons binnen gekomen en aangezien de klacht een tijd geleden is geplaatst kunnen we helaas geen informatie meer terug zien. Voor het ongemak willen we je graag een kortingscode aanbieden. Graag vernemen we of je hier gebruik van wilt maken.
Groeten,
Team kaartenhuis