Klacht: bezorging kaarten

op 02 oktober 2017 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 25 september kaarten besteld, gelijk betaald. Maar tot op heden nog geen kaarten binnen gekregen,
ik heb 25 kaarten besteld voor mijn zoon zijn verjaardag.
Maar als het nu nog heel lang gaat duren dan ben ik straks te laat.
En de tijden die op de site staan, klopt dus van geen kant.
het is niet zo dat als je voor een bepaalde tijd kaarten besteld, dat ze de volgende dag er zijn. oke er kan 1 dagen tussen zitten vanwege de post. maar zo lang??
ik vraag me erg af, of ik nog wel de kaarten binnen ga krijgen.
ook heb ik een mail gestuurd, met daarin de vraag of ze contact willen opnemen met mij en wanneer ze denken dat mijn kaarten naar mij verzonden gaan worden, maar ook dat op heden nog niets gehoord

Gewenste Oplossing:

als kaartenhuis vandaag nog contact met mij opzoekt en mij kan garanderen dat ik morgen de kaarten in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 4FGDDKS7G8