Klacht: bezorging Hemnes bedbank keer op keer uitgesteld!!!

op 28 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

28-11-2013 Via de webwinkel een hemnes bedbank besteld.
Geplande leverdatum 07-01-2013 dit vonden wij al erg lang maar ja het zal wel druk zijn.
Helaas bestelling werd uitgesteld naar 04-02-2014
Vandaag weer een mailtje gekregen dat de geplande levering is uitgesteld is naar 18-02-2014
Dus bijna 3 maanden later!!!! en nog geen zekerheid dat hij dan bezorgd wordt!!!

Hij is wel altijd voorradig in de vestigingen en is nog steeds leverbaar via de web shop waar ook nog de bezorgdatum op 11-02-2014 staat!!! hoe kan dit???

het liefst gewoon zo snel mogelijk bezorgen. Eigenlijk verwacht ik zeker een goed makertje voor onze dochter die al bijna 3 maand op de grond slaapt en die ik keer op keer moet teleur stellen dat het bed weer niet wordt bezorgd!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 07 februari 2014 om 16:18 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding zouden wij graag contact opnemen met de klant. Helaas ontbreekt bij deze melding alle contactgegevens waardoor dit niet mogelijk is. Op basis van de opgegeven naam hebben wij ook geen order kunnen achterhalen. Mocht de melding nog actueel zijn dan zien wij graag het telefoonnummer en ordernummer tegemoet. Voor nu sluiten wij deze melding. IKEA Nederland

Heeft op 07 februari 2014 om 21:04 geantwoord

Helaas niet opgelost na een telefoontje van 20 minuten kreeg ik te horen dat dit niet normaal is en als tegemoet koming kreeg ik lunch bonnen en zou vorige week woensdag terug gebeld worden... helaas niet gebeld. Zelf nog maar eens bellen met Ikea na 10 minuten en nog 5 wachtende voor mij heb ik de moed opgegeven (Het bed wordt duur aan telefoonkosten). Hopelijk komt het bed dan in ieder geval nog op 18 februari.( 3 maanden na de bestelling en betaling) U kunt mijn bestelling vinden onder iSell nr 507913991 En mijn gegevens zijn gewoon zicht baar voor bedrijven dus ik snap niet dat Ikea geen contact met mij op kan nemen. Ik baal hier flink van en heb een zeer teleur gestelde dochter!!! Hopelijk laat Ikea nog van zich horen en komen ze met een zeer goede oplossing!!

Reactie van de melder van de klacht Martin-Helga

3 jaren geleden - Beste Ikea na nog een keer bellen met jullie klanten sevice(20 minuten aan de telefoon) heb ik als tegemoet koming waardebonnen voor een lunch bij Ikea gekregen en zou vorige week woensdag terug gebeld worden. maar helaas het telefoontje kwam niet. Na nog een keer bellen en 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en nog 5 wachtenden voor mij heb ik de moed opgegeven het bed wordt zo duur aan de telefoonkosten. Ik hoop dat dan eindelijk het bed geleverd wordt op 18 februari zoals het nu gepland staat (3 maanden na de bestelling). Het iSell nr 507913991

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin-Helga