Klacht: Bezorging geanuleerd

op 08 juli 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de site van IBood hebben wij een tent gekocht om deze zomer mee op vakantie te gaan. Deze werd verstuurd, maar omdat wij niet thuis waren konden wij het pakket ophalen bij een Primera in de buurt. (1 juli) Wij zijn 3 keer bij de primera langsgeweest, maar het pakket was niet afgeleverd bij hun. Uiteindelijk wisten ze wel te vertellen dat het pakket retour is gestuurd, waarom weten ze niet. Wij werden geadviseerd om contact op te nemen met de verzender (Ibood). Dinsdag 5 juli belde ik IBood, de mevrouw aan de telefoon zou dezelfde dag, of de dag erna contact opnemen over deze zaak. Wij hebben niets meer gehoord en daarom belde wij vrijdag 8 juli nog een keer. IBood vertelde dat het pakket retour is gegaan naar de leverancier en dat wij het geld terug krijgen. Ibood neemt niet de moeite om dit uit te zoeken met PostNL.

Gewenste Oplossing:

Wij willen graag de tent voor de prijs die wij betaald hebben via de actie van IBood.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Ibood

8 maanden geleden - Beste ALK, Vervelend om te vernemen van de tent. Het is natuurlijk raar dat het pakket door PostNL retour gezonden is terwijl werd gemeld dat deze bij de Primera opgehaald kon worden. Onze excuses van de niet nagekomen belofte dat je teruggebeld zou worden. Goed dat je daarna zelf het contact weer hebt gezocht. Wat mijn collega op 8 juli verteld heeft klopt. We werken bij deals direct samen met leveranciers. Alle verkochte producten worden direct vanuit de leverancier verzonden. Wanneer een product retour gaat, gaat deze niet naar ons maar terug naar de leverancier. Het opnieuw verzenden van een product is hiermee voor ons niet mogelijk, waardoor wij automatisch overgaan tot het crediteren van het aankoopbedrag. We snappen dat dat niet de gewenste uitkomst is, maar het is voor ons helaas nu niet mogelijk om tot een andere conclusie te komen. Een onderzoek opzetten bij PostNL doen we in deze situaties zeker wel. Alle feedback die we hier uit krijgen gebruiken we voor alle toekomstige zendingen, in de hoop dat deze zonder het door jou ervaren probleem uitgevoerd zullen worden. Als je aanvullende vragen voor ons hebt, stel deze dan gerust per e-mail (customerservice@ibood.nl) of telefoon (020-6811388). Met vriendelijke groeten, iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ALK