Klacht: bezorging folders

op 19 mei 2016 over Spotta in de categorie Reclame

goede middag.
Ik wil even doorgeven dat in mijn flat de spotta folders laat in de week (donderdag) of helemaal niet bezorgd worden.
Ik vind dit erg jammer omdat ik het leuk vind om de folders door te kijken.
Als ik nu ergens op af ga is het vaak te laat.

Groetjes Mw. van Beek

Als de folders maandag uiterlijk dinsdag bezorgd worden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Spotta

10 maanden geleden - Bedankt voor uw melding wij gaan met de bezorger doornemen dat uiterlijk dinsdag de folders geleverd worden. Ma-di zijn de verspreidingsdagen die wij overeen gekomen zijn met onze klanten. groet, Geja

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 november 2016 om 09:52 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Melding in behandeling genomen en opgelost. Helaas toen via verkeerde tool terugkoppeling gegeven.

Klantenservice Spotta
klantenservice@spotta.nl