Klacht: Bezorging folderpakket

simon55 op 17 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Spotta heeft mij gebeld nadat ik klacht indiende,vanwege nooit ontvangen folders. Ik heb tegen de dame gezegd dat ik n dag voor ze belde t pakket ontvangen had. Mooi kreeg ik te horen is dat ook weer opgelost. Nou vergeet t,t was eenmalig. Dus hoppa spotte doe er eens wat aan i P v achter over te leunen

Gewenste Oplossing:

Wanneer er eens controle wordt uitgevoerd op die belabberde bezorgers.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 maart 2018 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Der Aar,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice

simon55

Heeft op 19 maart 2018 om 16:27 geantwoord

Neem eens contact op 06 51724913 want uw bezorger kan NIET lezen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer van der Aar, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag willen wij u telefonisch informeren over het bezorgen in uw wijk. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. U kunt hiervoor ook contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Weer geen pakket ontvangen. Wat n kloot bedrijf dat SPOTTA

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer van der Aar, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op. Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door