Klacht: Bezorging folderpakket

simon55 op 17 maart 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Spotta heeft mij gebeld nadat ik klacht indiende,vanwege nooit ontvangen folders. Ik heb tegen de dame gezegd dat ik n dag voor ze belde t pakket ontvangen had. Mooi kreeg ik te horen is dat ook weer opgelost. Nou vergeet t,t was eenmalig. Dus hoppa spotte doe er eens wat aan i P v achter over te leunen

Wanneer er eens controle wordt uitgevoerd op die belabberde bezorgers.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 maart 2018 om 14:05 geantwoord

Geachte heer Van Der Aar,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Spotta Klantenservice

simon55

Heeft op 19 maart 2018 om 16:27 geantwoord

Neem eens contact op 06 51724913 want uw bezorger kan NIET lezen

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer van der Aar, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag willen wij u telefonisch informeren over het bezorgen in uw wijk. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. U kunt hiervoor ook contact opnemen met onze Klantenservice op 0900-8774636. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Weer geen pakket ontvangen. Wat n kloot bedrijf dat SPOTTA

Bericht van Spotta

4 jaren geleden - Geachte heer van der Aar, Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij nemen uw melding met onze bezorger op. Gelukkig kunt u de folders online of via de app wel bekijken en zo alsnog uw voordeel spotten. Ga naar Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog andere vragen, opmerkingen of suggesties Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door