Klacht: Bezorging en montage afspraak

[email protected] op 13 september 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op zaterdag is er een afspraak gemaakt voor bezorging en montage . Er zou een betalings link gestuurd worden voor de montage. Die link heb ik niet gekregen. Op maandag Morgen contact met Ikea gehad hebben ze de opdracht geannuleerd. Terwijl alles betaald is op de montage na waarvoor ik geen link heb gehad. Ze kon het alleen in orde maken met andere data die later in de planning lagen . Dat heeft voor ons grote konsekwenties. Maar daar kon geen rekening mee gehouden worden . Want systeem is systeem. Dus doordat Ikea geen betalings link stuurt is alleen de montage niet betaald althans niet direct nu wel en wordt de montage later gepland. Ipv donderdag op maandag. En de levering ipv woensdag op donderdag. Echt schandalig. Ja want systeem is systeem. Wat kan ik er aan doen ? Waar is de klant gerichtheid? In de afgelopen weken voor meer dan 2000 euro aangeschaft bij Ikea. Zorg aub voor een fatsoenlijke oplossing en draai het terug naar woensdag leveren donderdag monteren

Terugdraaien naar woensdag leveren donderdag monteren deze week

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P[email protected]