Klacht: Bezorging en klantvriendelijkheid

op 09 februari 2018 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik heb om 19.30 2 pizza\’s besteld en als bezorgtijd 20.30 opgegeven. Om 20.50 ben ik gaan bellen.. Kreeg ik te horen dat het weekend is en dus heel druk het kon nog wel 3 kwartier duren…. nou vind ik dat je daar als klant niks mee te maken hebt met drukte of wat dan ook. Het erge was dat de meneer die ik aan de telefoon kreeg durfde te zeggen dat ze ook liever geen kleine orders krijgen! Onbeschoft in mijn ogen. Voortaan maar weer bij domino\’s bestellen zij hebben hun zaakjes wel.goed op orde en daar heb ik.nog nooit geweten of het druk was of wat dan ook.

Doe er wat aan om.met de drukte om.te kunnen gaan als bedrijf zijnde!!! Bezorger kwam net 21.25. Fijn die excuses maar volgende keer liever op tijd (maar niet meer bij mij want ik doe alleen nog maar domino\'s)

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kkvnn