Klacht: bezorging en inhoud

op 05 oktober 2016 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om de veertien dagen geen folders ontvangen, bovendien zit de gamma krant er al een paar weken niet in. De waardeloze bezorging op postcode 3984kk huisnummer 48 al tig keer gemeld, er gebeurt niets, er wordt geeneens gevraagd of ik de folders een week erna wel heb ontvangen. Wanneer krijgt dat jong nou eens op zijn falie, dit is geen reclame voor Spotta.

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders nou eens gewoon in het weekend krijg i.p.v. helemaal niet of op het allerlaatst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 oktober 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 10 oktober 2016 om 17:34 geantwoord

Er wordt niets gezegd over het totaal niet bezorgen van de folders en het feit dat de gamma folder er niet in zat, toevallig vandaag de folders ontvangen, heeft dat te maken met mijn klacht? Dit is gewoon een standaard antwoord. Laten ze mij eens bellen of ik die folders wel of niet heb ontvangen.

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer van Doorn, U heeft ons laten weten dat u de Gamma folder niet heeft ontvangen. De adverteerder van wie u de folder wilt ontvangen heeft ons in week 39 helaas geen opdracht gegeven om de folder in uw wijk te bezorgen. Week 40 en 41 zit de Gamma folder wel in het Spotta pakket. Wij hebben vandaag geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen maar dit is helaas niet gelukt. Met vriendelijke groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard van Doorn