Klacht: bezorging

op 25 januari 2015 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is niet de eerste keer dat dat uw krant bij mij niet bezorgd wordt.
Gisteren was het de zoveelste keer. Mocht dit niet veranderen dan overweeg ik mijn abonnement op te zeggen.
Daarnaast had ik graag geweten wie de bezorger(met telefoonnummer) is van uw krant.
Ik verwacht binnen 24 uur een antwoord en geen automatisch antwoord

Gewenste Oplossing:

Als de krant iedere dag op tijd bezorg wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,
Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door t.vroemen@slenaken.nl