Klacht: Bezorging

op 23 januari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik had een bestelling geplaatst bij de Leen Bakker om een logeerbed, matras, dekbed en meerdere kussens te laten afleveren bij mij thuis. De chauffeur van Extra@Home heeft deze echter afgeleverd bij de garage beneden. Ik heb toen gelijk de klantenservice van Extra@Home gebeld en een klacht ingediend. Zij hebben netjes teruggebeld en aangegeven dat dit niet de bedoeling was en dat de chauffeur hierop aangesproken zou worden. Om mijn bezorgkosten terug te krijgen verwezen zij mij door naar de Leen Bakker. Ik heb de klantenservice benaderd hiervoor maar ik loop stuk op een muur. Eerst gaven zij aan dat ik een etage toeslag had moeten betalen omdat ik in een appartement woon, terwijl ik herhaaldelijk heb aangegeven dat dit niet van toepassing is op ons aangezien wij een lift hebben in het pand. De etage toeslag geld alleen als er geen lift aanwezig is. Ze hebben nu eindelijk toegegeven dat ik inderdaad geen etage toeslag hoefde te betalen, maar nu geven ze aan dat mijn man zelf heeft aangegeven dat er bij de garage geleverd moest worden. Ik heb aangegeven dat dit niet correct is. Waarom zou hij een logeerbed, matras, dekbed en meerdere kussens bij de garage laten leveren om het vervolgens in zijn eentje naar boven te brengen terwijl we hebben gekozen voor bezorging in huis? Helaas willen zij hier niet naar luisteren en kom ik niet verder met hun.

Ik zou graag mijn bezorgkosten terug willen krijgen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anoeksa