Klacht: bezorging

op 15 januari 2015 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na jaren juiste bezorging, {incidenteel moeten bellen]gebeurt het sinds november 2014 heel vaak dat ik geen krant in mijn bus vind
Ik meld dat dan en het wordt automatisch geregistreerd, maar ik heb een paar keer een medewerker aan de lijn gevraagd, die het zou doorgeven.
Ik hoorde dat het in ons appartementencomplex veel voorkomt en een van onze mensen heeft om die reden zijn abonnement opgezegd.
Zo gaan de lezersaantallen zeker achteruit.
Digitaal lezen willen we niet of kunnen we niet.
Ik hoop dat we voortaan op onze krant kunnen rekenen! Fout van bezorger?

Gewenste Oplossing:

Jaren tevreden!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,
Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Alle klachten die gemeld zijn door Brunssum.1