Mijn Klacht:
ik heb voor 6 weken een weekend abonnement genomen ingaande 06-062014 maar helaas de eerste bezorging geen telegraaf ontvangen
Gewenste Oplossing:
als ik optijd de krant heb
Geachte heer Jeurink, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat u op 06 juni 2014 de eerste krant van uw WK abonnement niet heeft ontvangen. Wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben...
Samenvatting wordt geladen...
ik heb voor 6 weken een weekend abonnement genomen ingaande 06-062014 maar helaas de eerste bezorging geen telegraaf ontvangen
als ik optijd de krant heb
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 12 juni 2014 om 12:46 geantwoord
Geachte heer Jeurink,
Bedankt voor uw bericht.
Het spijt ons te vernemen dat u op 06 juni 2014 de eerste krant van uw WK abonnement niet heeft ontvangen.
Wij hebben getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.
Uw bezorgklacht hebben wij aan onze bezorgservice doorgegeven om er zorg voor te dragen dat de bezorging in het vervolg weer naar wens verloopt.
Bovendien zullen wij uw abonnement met een dag verlengen, in verband met de krant die u niet heeft ontvangen.
Mocht u de krant toch nogmaals niet in de bus krijgen, dan kunt u dit aan ons doorgeven via de website www.mijntelegraaf.nl of het telefoonnummer 088 824 824 2. Zo kunnen wij dit direct aan onze bezorgservice doorgeven.
Heeft u nog andere vragen, dan vernemen wij dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
De Telegraaf
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM