Klacht: bezorging

WPB71 op 13 mei 2022 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

wij krijgen regelmatig op ons bedrijf pakketten via UPS geleverd, de fabriek van ons die gebruik maakt van UPS verstuurd pakketten met dure apparatuur van grote waarde. De laatste tijd is het zo dat deze pakketten voor de deur worden gezet, er wordt 1 keer aangebeld en hij rijdt weer weg. Wij hebben een gigantisch pand en het kan wel even duren eer iemand bij de deur is of dit gehoord heeft. Dit is al meerdere keren voorgekomen dat pakketten (inhoud) schade opliep vanwege nat worden door de regen. Wij hebben zijn kentekenplaat nummer en dit is een vaste bezorger. Ik zou dit graag tegen hem willen zeggen, maar hij is altijd weg zonder dat we hem zien en of iets kunnen doorgeven. Anders moeten wij via onze fabriek een andere pakketdienst gaan aangeven. Ik hoor graag van u.

dat de vervoerder wat meer geduld heeft en ons persoonlijk onze kostbare pakketten overhandigd. Het minste wat men kan doen toch.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Beste Wendy Paans, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te horen dat u dit heeft ervaren. We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk. Ik vind het jammer dat de chauffeur dit zo doet. Dit hoort absoluut niet zo en ik wil u dan ook hiervoor ons excuses aanbieden. Ik zal de feedback door geven aan de verantwoordelijke afdeling om de chauffeurs hierop aan te spreken. Zou u ons de tracking nummer van het pakket kunnen sturen? Dan kunnen we de zending inzien en uw klacht voortzetten naar de verantwoordelijke afdeling. Graag horen we van u terug. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht WPB71

1 maand geleden - Het track en trace nummer is: 1Z6971166866259665

UPS

Heeft op 13 mei 2022 om 17:07 geantwoord

Beste Wendy Paans,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de klacht bij de verantwoordelijke afdeling gemeld zodat de chauffeur hierop aangesproken kan worden.
Hierbij nemen zij het over en sluiten we deze klacht.
Dossier nummer voor klacht bij de afdeling is : Case C-0093263585

Heeft u nog vragen of verder hulp nodig kunt u een mail sturen naar ons op [email protected]
Ook is de klanten service telefonisch bereikbaar op 020 5040 500.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ervaren ongemak.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands