Klacht: Bezorging

Charbonneau op 14 september 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een wasmachine, droger en koelkast moest bezorgd worden.
Ik kreeg op dezelfde dag van aflevering een telefoon van de bezorger.
De spullen kunnen niet afgeleverd worden want de wasmachine en de droger zijn beschadigd.
Mijn vraag was kan de koelkast wel geleverd worden.
Hij zei nee omdat het 1 bestelling is of moet ik de beschadigde wasmachine en droger nemen.
Ik zei nee daar had ik niet voor betaald.
En ik moest zelf achteraan gaan.
Ik ben er achteraan gegaan verschillende gesprekken gehad maar tevergeefs.
Ik werd van de kast naar de muur verstuurd want niemand kon mij vertellen waar de producten nu zijn.

Gewenste Oplossing:

Het is op zijn plek om minimaal een compensatie te krijgen.
Reden waarom is dat ik geen boodschappen kon doen.
En er staan torenhoge vuile kleren die nog gewassen moeten worden.
En daarnaast ook mijn tijd verspild om op hun te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 21 september 2021 om 09:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat wij zien is dat de volledige order is geannuleerd en op 09-09 al retour is gegaan naar uw leverancier.
Met uw vraag om compensatie kan ik u op dit moment niet verder helpen. Wat wij uw willen aanraden toch nog met uw leverancier contact op te nemen hierover zij zullen dat een onderzoek uitzetten bij ons hierover.

Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak,

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door Charbonneau