Klacht: bezorging

mijn man kreeg een DAGBLAD cadeau voor zijn verjaardag. Die verwacht je dan elke dag in de bus. Daar heb je een abonnement voor afgesloten! Na 2 weken lag hij niet in de bus, bezorgklacht ingediend. Krijg je te maken met een computer!!! die verteld dat de prijs van de krant 1 dag opschuift! Er blijkt geen na bezorging te zijn. Daar ben ik het niet mee eens! Een dagblad is een dagblad, geen opschuif blad. De buren hadden de krant ook niet gekregen, zij vertelden dat het geen uitzondering is en dat ze zelfs een keer een hele week geen krant hadden of gewoon een andere krant kregen. Het antwoord op mijn krant werd afgedaan met: excuus voor het ongemak, u kunt ook de digitale krant op uw laptop lezen. Hoe goed lezen ze een klacht? Ik had aangegeven dat de digitale krant geen succes is! Ik ben 85 en het lukt niet echt met een pc en mijn persoontje. Ik heb een 1 gegeven maar een 0 is beter. Zo ge je niet met klachten om. De buren hebben ook klachten ingediend maar dat helpt geen fluit.

normaal lijkt me dat je een krant na zend. Ik voel me totaal niet serieus genomen!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AD Amersfoortse Courant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mw. E.J. van Zoeren-Hartenberg