Klacht: bezorging

W.J.M. Basten op 17 februari 2021 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zaterdag 13 febr. WEER geen krant ontvangen, we hebben er begrip voor dat de krant later komt, maar GEEN krant is geen optie.Waarom wordt er in sommige straten in Meijel, wel bezorgt dus,de bezorging is wel mogelijk.

Gewenste Oplossing:

Als de krant bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Limburger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 17 februari 2021 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Basten,

Bedankt voor Uw bericht.

Wij vinden het heel vervelend dat U afgelopen zaterdag 13-2 geen krant heeft ontvangen.
De krantenbezorging in Uw wijk was zaterdag wel enorm vertraagd i.v.m. gladheid, maar had wel dienen plaats te vinden.
Wij hebben Uw klacht gemeld bij de bezorgdienst.
De abonnementskosten voor de krant van afgelopen zaterdag zullen worden gecrediteerd.
Hopend U voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Paula Gennotte-Luijs
Medewerker Backoffice - Klantenservice
De Limburger

Postbus 5100
6130 PC Sittard
31 (0)46-4117600
[email protected]
delimburger.nl | mediahuislimburg.nl

De Limburger is een uitgave van Mediahuis Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door W.J.M. Basten