Mijn Klacht:
In de afgelopen 5 weken hebben we slechts 1x folders gekregen.
Gewenste Oplossing:
Wekelijkse bezorging

In de afgelopen 5 weken hebben we slechts 1x folders gekregen.
Wekelijkse bezorging
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 16 oktober 2020 om 08:54 geantwoord
Beste mevrouw Heutinck,
Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je niet elke week folders ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten.
Melding
We geven je melding door aan onze bezorger en vertrouwen erop dat je binnenkort het folderpakket weer in de brievenbus ontvangt.
Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nl/app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag en zaterdag via PostNL.
Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.
Een fijne dag en dank voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Spotta Klantenservice