Klacht: Bezorging

op 23 april 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 23 juni geen krant ontvangen

Gewenste Oplossing:

bij nabezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Telegraaf

Heeft op 23 april 2020 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Vries,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de krant van donderdag 23 april niet te hebben ontvangen.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Als abonnee mag u van ons een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben de melding doorgegeven aan onze bezorgdienst om zo herhaling te voorkomen.

In onze administratie zien wij dat u al heel lang en trouw met ons meeleest. Daar zijn we blij mee en dankbaar voor.

Mocht onverhoopt de bezorging niet verlopen zoals u van ons mag verwachten, verzoeken wij u vriendelijk om uw melding voor een snelle oplossing direct aan onze klantenservice door te geven.
U heeft dat gelukkig vanmorgen al vroeg gedaan.
Als het goed is, is er nog een Telegraaf gebracht bij u.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
MH - Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wolden46