Klacht: Bezorging

op 27 maart 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik ondergetekende J.C.Jansen wil u middels deze mail kenbaar maken dat wij niet blij zijn met de levering die gaat geschieden vrijdag 05-04 .
Er is mijn vrouw verteld dat het bankstelsel wordt geleverd door Post.NL.
Nu is mijn vraag komen ze met twee man en wie zet mijn bankstelsel in elkander daar er leuningen moeten worden gemonteerd.
Ik ben het zeker niet eens dat mijn bankstelsel wordt neergezet en zoek het verder maar uit.stel dat hij is beschadigd of wat anders,dit zijn toch geen meubel bezorgers.
Als u ons dit had mede gedeeld bij aankopen bankstelsel had ik dit zeker nooit gekocht.
Ik verwacht dan ook dat dit door jullie op een professionele manier wordt opgelost en dat het niet zo mag zijn dat mijn bankstelsel dadelijk beneden in de hal wordt gedeponeerd.ik verwacht dan ook op zeer korte termijn antwoordt uwerzijds hoe dit wordt bezorgd.
Fam.,J.C.Jansen
Regenboogkade 31
3077 cx Rotterdam
Ordenummer co4380008195

Dat het bankstelsel wordt afgeleverd zoals meubel zaken dit behoord te doen en niet via een post orde bedrijf die het op zijn Hollands gezegd mijn bankstel neer donderdmet de mede deling zo die is ook binnen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Johnny1952