Klacht: bezorging

op 30 juni 2019 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 15 juni een bestelling gedaan , deze zou in de winkel in brandevoort te helmond af geleverd worden.
op 21 juni heb ik contact gehad met de klantenservice deze zeggen niet meer, dan ik zelf ook kan zien.
daarna de winkel gebeld, zij hadden nog niets ontvangen, ik zou een telefoontje krijgen als het binnen was.
tot vandaag 30 juni heb ik nog steeds niets gehoord. ook geen vertragings bericht ofzo.

Gewenste Oplossing:

ik wil graag een excuus, en een kadobon als tegemoetkoming, voor de zeer slechte afhandeling en communicatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niekske