Klacht: Bezorging

Mevr. Van Diemen op 29 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 29 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Van Diemen, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak. Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 29 oktober 2018

Mevrouw Van Diemen heeft herhaaldelijk klachten geuit over de late bezorging van de krant, met name op 27 oktober en 29 oktober, waarbij zij op beide dagen geen krant ontving. Ze vraagt het bedrijf om een oplossing voor dit probleem, aangezien zij de krant voor 07.00 uur nodig heeft voordat zij naar haar werk gaat. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Heel Regelmatig komt de krant te laat Zaterdag 27 oktober kreeg ik als melding bij mijn klacht dat Wegens omstandigheden de krant te laat is maar wij hebben die dag helemaal GEEN krant ontvangen Vandaag maandag 29 oktober t’s er weer geen krant Wij gaan 07.15 naar werk en als de krant er om 07.00 uur niet is dan hebben wij niets aan de krant Hoe gaat u dit oplossen?
Met vriendelijke groeten
Mevr. Van Diemen
1112RJ 95
.

Gewenste Oplossing:

Als de krant op tijd komt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 oktober 2018 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Diemen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vandaag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.
Uw abonnement bied de mogelijkheid om de krant - op dagen dat u deze niet ontvangt- digitaal te lezen op een PC, tablet of smartphone. Op deze manier blijft u altijd op de hoogte van het allerlaatste nieuws.

Mocht u onverhoopt nogmaals problemen ondervinden met de bezorging, dan kunt u dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nlbezorgklacht.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-WebCare Team

Mevr. Van Diemen

Heeft op 29 oktober 2018 om 11:15 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is een heel simpel standaard antwoord Ik voel mij niet serieus genomen Het gaat niet om een keer geen krant ontvangen Ik wil een oplossing voor de vele keren dat ik de krant niet of te laat ontvang! Beloftes dat het in de toekomst beter zal gaan heb ik al vaak gehoord Die worden niet nagekomen Dit is een structureel probleem Als ik de krant digitaal wil lezen dan had ik geen papieren exemplaar nodig

Bericht van Telegraaf

7 jaren geleden - Geachte mevrouw van Diemen, Wat jammer om te vernemen dat u het gevoel heeft dat wij uw klachten niet serieus nemen. U heeft deze maand pas een klacht door gegeven daarvoor gaan wij er vanuit dat de bezorging over het geheel wel goed verloopt. U geeft aan in uw bericht dat uw krant regelmatig te laat is wat natuurlijk niet de bedoeling is. Wij hebben uw klacht van zaterdag gemeld aan de depothouder, mocht u onverhoopt morgen weer een klacht hebben dan vragen wij u vriendelijk dit aan ons door te geven via onze klachtenservice te bereiken op telefoonnummer: 088824-8241 Met vriendelijke groet, BC-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM